Meer telefoontjes met alleen bellen campagne

bellen
Iedereen weet dat mobiel steeds groter en groter wordt. Daarom wordt adverteren op mobiel ook steeds belangrijker. Bij AdWords is het al mogelijk om advertenties aan te maken die alleen op mobiele apparaten zichtbaar zijn. Verder was het ook al mogelijk om je telefoonnummer toe te voegen, zodat uw potentiële klanten gelijk kunnen bellen. Nu kan je bij AdWords ook een campagne opzetten waarbij de focus ligt om zo veel mogelijk telefoontjes te krijgen.

Alleen bellen campagnes

Voor veel bedrijven zijn telefoontje echte conversie makers. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die gericht zijn op de B2B markt of waarbij service heel belangrijk is. Voor deze bedrijven is het zeker interessant om die nieuwe toevoeging van AdWords toe te passen. Met de Call Only / Alleen bellen campagne is de conversie gericht om het aantal telefoontjes.

call-only-alleen-bellen-adwords-campagne

Call only adds

De advertenties die je in deze campagne maakt, worden alleen op mobiele apparaten vertoont. In deze advertenties kan je andere USP’s vermelden zoals “Spreek nu een specialist!” of “Maak nu een afspraak!”. Een voorbeeld van zo’n advertentie zie je hieronder.

example-call-only-add

Voordat je deze campagnes en advertenties aanmaakt, moet je eerst het telefoonnummer toevoegen. In onderstaande video wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dit moet doen.